«

»

Ağu 16

DIGITURK Plus Servisi Üyeliğiniz Bulunmamaktadır (Digitürk E102-29 Hatası)

Digitürk E102-29 Hatası

Digitürk abonelik işlemlerini başlattığımız sevgili vatandaşlarımız meraba. Ekranınızda bu hata kodunu görüyorsanız eğer vakit geçirmeden müşteri hizmetlerimizi arayıp üyeliğinizi kontrol ettiriniz. Digitürk yetkili servis olarak siz değerli vatandaşlarımıza bugün digitürk hata kodları arasında yer alan E102-29 hatası hakkında detaylı bilginin yanı sıra çözümü hakkında da neler yapabileceğiniz vs. tüm konular hakkında detaylı bilgileri sizlere aktaracağız. Umuyoruz ki vermiş olduğumuz bilgiler işinize yarayacak ve sorunsuz bir şekilde digitürk kanallarını izleyebileceksiniz.

Digitürk E102-29 Hatası Ve Çözümü

DIGITURK Plus Servisi üyeliğiniz bulunmamaktadır.

Digiturk Plus kutularda sağlanan Plus servislerinin ( VOD, Kayıt, Zaman Öteleme, vb..) kullanımı için ek paket yetkileri gerekmektedir.Bu yetkiler,üyeliğe tanımlanmadığında,Plus özellikleri kullanılırken bu hata mesajı görülecektir.Digitürk Plus servisleri üyeliğinize tanımlanmamış olabilir. –> Üyelik bilgisini kontrol etmek için buradan online işlemler merkezine ulaşarak işlem yapabilir ya da 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak destek talep edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu HTML etiket ve tanımlayıcılarını kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>